tröttttt

Försov mig självklart imorse, men hade inte förväntat mig något annat heller eftersom jag somnade 3-4 inatt/morse. Viktor var iallafall räddaren då han ringde och väckte mig strax innan halv 8, de va snällt. Jag och madde tog 8 bussen till skolan och där skulle vi bara pricka av oss och sen jobba på valfri plats och sluta när vi ville, äh?! vad är de för dag egentligen? jag träffade amanda på skolan och vid 12 for vi till stan och käkade subway, sen till birsta igen och handlade lite grejer och sen tog vi 1 bussen hem. Jag gick till mikaela och umgicks med henne ett tag, såg på bring it on sen somnade jag. Haha! Vaknade efter 2 timmar kanske och nu är jag hemma igen. Ska alldeles strax duscha sen plugga lite, jag måste verkligen det, betygen sätts ju på fredag, huhhh!

Annars ikväll blir det bara lugnt, jag ska försöka göra de mesta av skolarbetena nu så jag kan få slappna av lite ikväll. Är sjukt trött! Men nu ska jag slå en pling till min lillasyster och prata lite med henne, sen köra igång med religionen som skulle varit inne för 9584938 årsen. PUSS!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: