Skotertur, inlägget skulle upp för en vecka sen

Årets första skotertur, check!

Igår var det julafton, på morgonen tog jag och brorsan en tur med skotern och det var verkligen superkul. Fanns dock inte så mycket snö men nere vid våran badplats fanns det en del så det gick. Efteråt drog vi hem, fixade oss och sedan for vi iväg och firade jul med resten av folket. Åt god mat, kollade på Kalle anka pratade, öppnade otroligt fina presenter som jag är riktigt nöjd över. Det var en otroligt bra jul! Sen åkte vi hem, låg i sängen hela kvällen för min huvudvärk var enorm.. Hade knappt sovit natten innan för jag, isabelle och viktor var ute och åkte + att vi åkte hem till nå kompisar till viktor och va där tills klockan var rätt mycket.

Imorse när jag vaknade städa jag lite sen for jag och mamma hem till pappa, hon lämnade mig här och åkte hem till sig igen.. Ligger just nu och pratar med mina syskon och hjälper samtidigt lillsyrran med hennes nya iphone, snart kommer en kompis hit också och umgås med mig.. :)

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: