Myskväll

Mitt sura morgonhumör försvann när jag satte mig på bussen imorse, skönt. smsade lite med min bebis som fick mig på bra humör igen, tack för det! ♥ Iaf, kom till skolan vid 12 och mötte amanda där. Vi skulle gå elljusspåret egentligen men vi ville inte så då sa våran mentor att vi skulle gå in till timrå från skolan istället och de tyckte väll vi lät enklare, sagt och gjort så var vi där på en timme ungefär. Vi fick leta efter våran lärares bil där för att sedan ringa han och berätta vad han hade för registreringsnummer,sen hade han även smygit efter oss och kollat så att vi hade gått. Tur vi inte tog bussen, haha.

Åkte hem vid 1, kröp ner i sängen och hade precis slumrat till när j och m kom och väckte mig. Låg och myste i sängen i 1 minut sen tog spelet över och blev lite populärare, och det är det fortfarande. Haha, söt han! Men de gör ingenting, har hunnit göra en del medans jag också. Snart ska vi se en film och sen krypa ner i sängen, jag ska upp halv 9 imorgon (om jag mår bra).. Känner nämligen mig inge pigg alls, kanske börjar bli sjuk? :/ Tror jag har feber, det känns som så iallafall, sen mår jag sjukligt illa. Menmen, vi får se hur de blir imorgon! Nu ska jag tjata bort fisungen från spelet så vi kan gö nånting innan jag somnar, godnatt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: