MITT MORGONHUMÖR ÄR INTE PÅ TOPP

Igårkväll somnade jag inte alls i tid vilket jag trodde att jag skulle göra, somnade inte alls om jag ska vara ärlig. vred och vände mig hela kvällen/natten medans jag lyssnade på fina snarkningar från mannen på kudden bredvid, fint! Klev upp imorse vid 7 efter att ha legat med telefonen i handen och spelat wordfeud precis hela natten, därför jag har huvudvärk idag kanske, tragiskt nog är jag inte ett dugg trött. Fick reda på att lektionerna var inställd fram till 12 då vi ska gå nån himla promenad med skolan, äh ja vet inte. Men nu upptäckte jag att ena lektionen inte alls va inställd utan de va bara en som var de så där fick jag en timmes frånvaro, bra. Orkar inte bry mig idag känner jag!

Har alldeles nytt smittat av mitt fina morgonhumör på resten av befolkningen i dehär huset, två av dom stack och den andra sitter knäpptyst vid datorn. Äh?! hahaha, nu fick ja dåligt samvete. Jajajaja! Vet inte ens vad jag ska skriva, eller varför jag ens skriver överhuvetaget. Ska klä på mig och gå till bussen om en timme, hejdå!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: