MIN HELG

Senaste veckan har varit totalkatastrof, sjukhusbesök hit och dit och massa annat tjafs. Äntligen mår jag bättre! Tack till mina fina som har stöttat mig, utan er hade jag aldrig klarat dehär! ♥

Fredagen: vid 2 åkte jag bort till madde, fixade oss och tog ett glas vin innan vi åkte in mot söråker, träffade amanda och sedan fick vi skjuts in till sörberge där victor hade hyrt en lokal för han har fyllt 20! Den kvällen var bland dom roligaste på länge, träffade både vänner och ovänner- som blev en vän tillslut dom också. Ska absolut inte klaga och jag hade riktigt trevligt faktiskt! Vid 2-3 fick jag och amanda skjuts hem av anton, somnade nästan direkt.

Lördagen: inte lika rolig, huvudet kändes som de skulle sprängas och var illamående exakt hela dagen. Fy! Kvällen tillbringade jag med min söta lillasyster, godis och mys framför tvn, helt okej!

Idag, söndag: Vaknade vid 12, städare rummet lite hos mamma sen fick jag skjuts in till stan. Hämtade upp brorsan sen tog vi bussen från stan till söråker. När vi kom hem åkte vi iväg nästan direkt med skotern, hämtade upp jonas (som fick sitta på snowraisern) hahah.. Okej, jag satt där ett tag jag med men de gick så snabbt och hela snowraisern vinglade fram och tillbaks, ramlade av också. Så jag bytte igen! Skönare att sitta stabilt bakom mathias istället, haha. Åkte och grillade korv och åkte runt lite och stannade till på några ställen! Riktigt mysigt, absolut ett fint avslut på denhär helgen.

Nu har jag precis krypit ner i sängen, kollar på släkten är värst på tvn och ligger med datorn i knät. Brorsan och J är påväg hit nu efter att ha varit ute och gjort något, försökte bära in en fotölj (stavning) i hans rum nyss också men den fastnade i ingången, fick inte in den hahaha. Så den sitter där fint nu, dom lär ju ska undra vafan jag har gjort när dom kommer. Jaja, nog om mitt ointressanta liv! nu ska jag fortsätta se filmen.




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: