Färdigspelat!

Åkte hem till pappa vid 7, han hämtade upp mig i stan och vi åkte direkt hem. Väl hemma fixade vi till min dator, vi har en hårddisk nere med tuuuuuusenmiljoner (?) filmer på, och då gjorde vi så att jag kunde se på dom filmerna här uppe på min dator/tv. Typ delande filerna eller vad han nu gjorde, blev iallafall hur bra som helst!

Sen såg vi lite på idrottsgalan, tycker sånadär grejer ser så mäktiga ut, tänk er själva att få ta emot pris framför tusentals människor (men då ska man ju förtjäna det också). Jaja nog om det! Åt lite mat sen kröp jag ner i sängen, pratade lite med en kompis och sen har jag bara legat här framför datorn, spelade lite the sims också haha. Ska alldeles strax försöka sova så jag tar mig upp imorgon, 06.30 ringer klockan så jag vill helst vara pigg så jag inte försover mig IGEN, råkade ju nämligen göra det heeeela förra veckan, nästan.. Hur som helst, ville bara skriva lite om vad kvällen hade att erbjuda, slänger in lite ord imorgon också om jag kommer ihåg, ska faktiskt försöka bli lite duktig när det gäller dehär. Visst, jag skriver om världens mest ointressantaste saker, men det är ändå roligt att läsa igenom sen, jag tvingar dock inte någon av er att titta/läsa, men visst vore det roligt! Godnatt ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: