Ett helvete alltihopa!

Ursäkta min frånvaro men jag har haft så mycket i tankarna dom senaste dagarna så jag har inte haft någon tid eller ork alls.

Var i skolan hela förra veckan, på fredagen drog jag hem tidigare för jag mådde så illa. Vilade en stund sen var jag pigg igen, åkte till j och umgicks, fixade mig och sedan drog vi ut. Åkte först till tallnäs till nån tjej där som hade fest, var helt okej och jag hade roligt så länge de varade. Blev mer illamående och bad pappa hämta mig, skulle egentligen in på krogen men dit kom jag inte. Mådde inte alls bra! Kom hem, somnade med alla kläder och vaknade i lördags men då var jag pigg. Gick nån timme sen mådde jag dåligt igen.

Sen dess har jag varit sjukt deprimerad, har inte gjort någonting alls och fått reda på en sak som kan förändra mitt liv totalt. Tänker inte gå in på det men just nu är mitt huvud inte alls med, vill inte tänka och vill bara att allt ska vara bra men nej, de är mycket just nu.. Tur jag har min familj som vet allt och nära vänner (en nära vän) som har stöttat mig och som säkerligen kommer göra de i framtiden också. Äh, ja orkar inte skriva mer. Ska vila en stund sen åker jag eventuellt hem till mamma för jag behöver verkligen prata! Hejdå ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: