ELSAS VÄRLD

Somnade rätt så sent inatt vilket resulterade i att jag försov mig, ännu en gång. Men denhär gången hade jag tur för jag hann med bussar och slapp komma försent, var bara mindre mänsklig utseendemässigt haha! Men sånt får man ta.

Åkte till ikea och har varit där mellan 10-16.00 ungefär, gick helt okej. Det negativa är bara att det verkligen märks att min fot inte är 100 procent återställd, får sån smärta efter varje gång jag har gått mycket, foten dunkar av smärta och den blir svag så jag kliver snett för minsta lilla, verkligen inte skönt.. Menmen, kom hem vid halv 5, la mig i soffan ett tag, åt middag och sen gick jag ut och pratade med en kompis en stund. Efter det har jag bara varit hemma exakt hela kvällen! Är ledig från skolan imorgon också vilket känns otroligt skönt, istället ska vi på birsta och leta efter miljömärken på eftermiddagen men de kan jag ju bestämma själv när jag ska göra. Ska ev. på rättegång imorgon också, få se hur det blir, kanske stannar hemma. Har inte bestämt mig än! Men nu ska jag fortsätta glo på lite serier som jag följer, bla. elsas värld som har blivit ett riktigt beroende, hur rolig serie som helst!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: