ÄNTLIGEN!

Äntligen funkar allt som det ska igen, har fått en ny dator av pappa och mamma så nu kan jag skriva som vanligt, love it!

I veckan har det varit skola och jobb, var hemma i torsdags bara för jag mådde inte så bra men annars har det varit full rulle hela veckan. Förra fredagen var jag ut med amanda också, drog in till sörberge och förfestade sen mot stan där vi var ungefär halva natten haha. I lördags tog jag det lugnt hemma med familjen och bara myste!

Igår efter skolan åkte jag till mamma, j skulle egentligen med hit men det blev inte så, ska umgås med han imorgon eller något istället ♥ ..Blir bara hemma ihelgen, kanske kommer nån kompis hit och håller mig sällskap, annars är jag med min fina familj bara! Ne nu ska jag äta, nu kommer uppdateringen vara mycket bättre när jag har en fungerande dator så jag skriver mer senare.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: