16 januari

Idag är jag lite piggare, har sovit länge och har ätit alvedon lite då och då under dagen.
Känns otroligt skönt, nu hoppas jag bara på att förkyldningen ska släppa den också!


Har alldeles nyss ätit, ska snart börja packa ner lite grejer sen ska jag och isabelle åka in mot stan och där ska jag möta pappa, vi ska nog handla lite sen åker jag hem med han. J kanske kommer ikväll och umgås med mig också vilket jag hoppas, annars ska jag bara ligga hemma och kanske se nån film medans jag kollar igenom lite skolarbeten som ska göras imorgon. Har en "rest-dag" imorgon på skolan då vi får jobba med saker vi ligger lite efter i, hela klassen beslöt sig för att göra det vilket känns helt okej.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, stekte pyttipanna till frukost och sen har jag bara legat i sängen hela dagen framför datorn. Tog en lååång dusch förut också där både rakning och hårinpackning ingick, nu vet ni det också!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: