15 januari - sjuk

Hej!
Inatt har jag sovit riktigt dåligt, somnade vid 3 och vaknade vid 4 av att en kompis ringde och va full och vägrade lägga på. Ska aldrig mer svara på helgerna när jag sover haha! Somnade om sen och vaknade varje timme av att jag inte kunde andas för jag var så himla förkyld, visste inte hur jag skulle ligga heller. Hemsk natt, fy.. Imorse vid 10 beslöt jag mig för att kliva upp, fick nog av denna förkyldning!

Vid 11 följde jag med mamma till frisören, satt där och höll henne sällskap medans hon klippte sig, det blev superfint! Sen körde jag jobb-bussen hem, må ju inte ha varit de lättaste men den va skön att köra iaf! Hämtade syrran på badhuset och nu ligger jag i sängen och ska ligga här enda tills jag blir frisk igen, tror jag har feber också.. Nu ska jag vila huvudet ett tag sen leta reda på en nässpray, efter det blir det dusch och sova tror jag! Är verkligen inte pigg idag, får se hur jag gör imorgon med skolan. Hörs senare! ♥





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: