14 januari

Hela eftermiddag men har jag legat i sängen, försöker installera the sims på min dator men det är nånting som inte stämmer så jag får be någon hjälpa mig sedan, jag är sämst nämligen på allt som har med elektronik att göra.

Jag har ganska nyss kommit hem, var och handlade med mammsen och skjutsade brorsan in till stan. Köpte lite redbull, chips och ostbågar så nu är min kväll räddad iaf. Har varit snorig hela dagen också vilket inte alls är nå kul. Jag vill ut och göra något, men orken räcker inte enda fram och jag har lovat mig själv att jag ska vara hemma hela helgen, ha en "vit helg" för de var faktiskt ett tag sen.. Tillochmed pappa tycker att jag har varit ute för mycket! Skäms ju lite.. Men somsagt, en vit helg och massa mys med familjen stället. Det får bli helt okej! Har några helger framför mig att se fram emot istället.

Nyss la jag på telefon med min fina vän viktor, spenderat några timmar denhär helgen med han i telefon faktiskt och de bör ju vara världens bästa kille de. Alltid så snäll och rolig! Ne nu ska jag fortsätta glo på tv, om 15 minuter är det gladiatorerna också och det ska jag kika på med min söta lillasyster och hennes söta kompis! ♥






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: